lyckad dag.



hej på er denna natt.

så .. jag kom till slut till mönsterås ändå. jävla skitchaufför. var inne på KLT och klagade. sådär får dom inte göra! fick träffa kobra & hennes 2åriga lillasyster sanna! såå soet! vi gick runt lite & sen åt vi pizza på rhodos. det var vårt ställe under gymnasiet. sen drog vi & handla lite godis, och sen skulle jag hem igen ;/ tråk. men vi ska ses en eller två gånger till innan jag åker hem för att börja skolan. måste träffa hennes familj igen & hänga lite mer me kobra. bjöd henne även på min födelsedagshelg i januari :)

när jag kom hem så fikade jag och mamsen. pappa ringde också & berättade lite dåliga nyheter .. mamma blev ganska förbannad, men livet går vidare, vare sig man vill eller inte. hjälpt mamma rulla köttbullar också. sen drog jag över till linus, vi såg klart på "transformers", och sen kollade vi lite roliga klipp på youtube.

nu ligger jag här, i sängen, och ska se någon film innan jag lägger mej. vet inte vilken dock. hundarna är utslagna. mio kör fan slut på dom ;/ haha. han är tokig! jagar dom hela dagarna, biter dom i svansen och är elak. dom är helt slut nu. mamma blir tokig på honom, och jag bara garvar.

imorgon blir det packning, posta lite julkort .. sent ute, men orka bry sig .. dom kommer väl fram förr eller senare. haha. 16.08 går bussen hem till bruzaholm. tur att man tankat hem massa bra film så man har något att göra under dessa dagar .. och på lördag åker jag till huskvarna och träffar min dejt ♥ wey!  vi hörs imorgon, kära ni.

Kommentarer

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0