din drömkille.

Ska han ha långt eller kort hår? - absolut inte långt. så jävla fult. kort eller rakat. det är hett. gärna så det står åt alla håll. det är hett på killar.
Fixa frillan? - jodå. eller inte. men han behöver ju inte se ut som "hej-kom-&-hjälp-mej".
Klä sig snyggt? - jaaa, verkligen.
Snobb eller punkare? - snobb är ett big no no. men punkare? nej. gärna stora kläder, skejtstil, typ. DCkläder är aldrig fel på killar. mums.
Lång eller kort? - längre, tack!
Ögonfärg? - blå eller bruna.
Hårfärg? - mörkhårig helst. det är dom jag dras till mest. sällan jag tycker blondiner är snygga.
Ska han ha muskler? - Aaa men inte för mycket
Ha någon piercing? - neee
Vad kollar du på först hos en kille? - leendet, ögonen, händerna hehe kollar på mycket.
Ska han vara blyg eller social? - sött att va lite blyg. men social helst.
Ska han vara romantisk? - det är jätteviktigt för mig att han är. men det finns en gräns på hur romantisk man ska va också.
Ska han vara lätt att prata med? - ja, absolut. annars blire problem. haha.
Ska han vara rolig? - ja. och han måste ha samma sjuka humor som mej .. :D
Ska han vara omtänksam? - absolut.
Ska han bestämma allt? - ingen kille bestämmer över mig, eller livet jag lever.
Ska han beskydda dig? - klart som fan att han ska.
Ska han kunna lyssna bra? - ja. det ska han. istället för att stirra på mina bröst!
Ska han lita på dig? - det är jätteviktigt. det är A & O i ett förhållande.
Hur stor får åldersskillnaden vara? - beror helt på hur han är. men inte äldre än 26-27 tror jag.
Pluggis eller inte? - don't care, så länge han tjänar sina egna pengar.
Spelnörd? - JAAAAAA! jätteviktigt, eftersom jag själv är en tvättäkta spelnörd. så man kan spela tillsammans!
Ska han röka eller snusa? - spelar ingen roll direkt så länge han inte röker i min lägenhet eller kysser mej me snus inne.
Ska han festa mycket? - mittemellan.
Ska han bry sig om vad sina vänner tycker? - nej. det ska han inte.
Vilket land ska han komma ifrån? - Sverige, men spelar ingen roll om han e från nått annat land heller..
Vad är viktigast, utseendet eller personligheten? - personligheten. hans insida gör utsidan vacker. om han är dum i huvudet blir han ful automatisk.
Skulle du kunna bli tillsammans med någon som varit player? - jag var tillsammans med en som varit det innan i 2 ½ år, så .. men igen? nej. tror inte så. men man ska aldrig säga aldrig.
Skulle du kunna bli tillsammans med din kompis ex/gamla strul? - NEJ. oskriven regel det där, man ska låta bli sin kompis ex, gamla strul, gamla ligg osv.
Tror du att du skulle kunna klara av ett distansförhållande? - jag hade en kille i stockholm ett tag. det pallade jag. och jag och n pendlade mellan varann i över ett halvår. om han är rätt och han är värd mej, så klarar jag av det. men inte alltför länge.

Kommentarer
Postat av: SEX AND THE CITTY

Svar: Taaack ;D

2008-12-29 @ 18:29:34
URL: http://sexandthecitty.blogg.se/
Postat av: josefin

woho vi har samma drömkille typ :p

2008-12-30 @ 10:14:51
URL: http://paradiseinme.wordpress.com

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0