vilket svårt val. haha.

Ponera att du skulle synas i TV-rutan ungefär en gång i veckan...

Vilket av nedanstående alternativ skulle du då välja?:

 

1.Programledare för Postkodsmiljonären

2. Tagit dig till final i Idol

3. Veterinär på Djursjukhuset

4. Läsa upp nyheterna i Akutellt

5. VIP-gäst hos Dr Phil

6. Programledare för  How to look good naked - USA

7. Skådis i den svenska SVT-såpan Andra Avenyn

8. Medverka i Paradise Hotel

9. Sitta och snacka barnspråk I Bolibompa

10. Leda Allsång på skansen

 

 

jag skulle tagit nr 8, som jag markerade i fet stil. mohaha. själv då?

 


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Hmmm jag hade antingen valt nummer 2 eller 8 det var lite svårt att välja hehe...hur står det annars till? vi får ta och ta en fika någon dag tycker jag:) ha det bra kram

2008-12-07 @ 00:50:23
URL: http://saganomrebecka.blogg.se/
Postat av: Erica

Ettan!

2008-12-07 @ 02:21:24
URL: http://ericajson.blogg.se/

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0