[ bedtime for em ]

guuuud va jag längtat till att få sova dom sista timmarna. jisses alltså. migränen har dunkat i huvudet på mig & jag har tagit eeze, jag har druckit massa vatten, jag har varit ute och gått.. men inget har hjälpt. det är sådan migrän som bara försvinner när man sover. jag har iallafall fått all min tvätt ren nu & garderoben städad. nu ska jag bara få hit skrivbordet & datastolen från angelica. och jag lovar att ni snart får se bilder på lägenheten.

nu ska jag ta en snabbdusch & sen lägga mig i sängen & somna till ett avsnitt av "how i met your mother". klockan är inställd på klockan 7.00. då ska jag upp & gå ut & gå. så nu stänger jag av datorn för ikväll. godnatt på er folket. och kommentera massor nu så jag har något att svara på när jag vaknar imorgon.

Kommentarer
Postat av: Melanie

spännande att se bilder på din lya snart;)

2008-07-08 @ 19:54:49
URL: http://melanieee.blogg.se/

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0