[ heartbreak girl ]



är det någon som sett denna? riktigt sugen på att se den, men går inte att laddas ner nånstans.
tipsa mig gärna om filmer, om ni har någon bra att dela med er
:) behöver inte va nya, kan även va gamla. eller någon gammal serie kanske?




jag såg 3 filmer i förrgår, för jag kunde omöjligt somna. så jag såg på 'fucking åmål' nostalgi, verkligen. och sen 'top gun' & 'cry baby'. 2 filmer jag aldrig sett innan, men alltid velat se.

ja ni minns väl fucking åmål med den lesbiska agnes och den coolaste tjejen i plugget, elin. man kommer ihåg nästan alla saker som säger i filmen utantill och märker verkligen vilken omogen film det är, och hur liten markus och johan är, och man tyckte ju verkligen att dom va snygga när filmen va ny. nu såg dom ut som små skitar. jisses. en rolig film att se dock, om man är uttråkad :)





'cry baby' väldigt flummig film med en ung johnny depp i huvudrollen som cry baby, som han då kallas. han gråter en tår hela tiden, eller vad det nu var. han är raggare och han blir kär i en tjej som är överklass. men dom blir tillsammans ändå, men får bara skit för det, från hennes expojkvän och andra. dom sjunger mycket i filmen & ibland kommer scener som man bara "eeh, okey?" ... helt okej film. trodde dock den skulle va bättre. men johnny depp var ju riktigt het, as always.



'top gun', med en ung, läcker tom cruise. han klär i solbränna & pilotglasögon. mumsfillibabba. ganska omtalad film, om jag uppfattat det rätt. ganska seg film, för det är alldeles för mycket scener där dom flyger, och såklart är slutet inte så svårt att lista ut. 'take my breath away' med berlin är med och alltid lika fin. filmen i sig var som sagt seg och långtråkig, men nu har man sett den iallafall, men jag lär inte se om den.

Kommentarer
Postat av: Jennie

nej men vill se den :)

2008-07-24 @ 23:01:09
URL: http://unreal.blogg.se/

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0