[ I'll be there for you ]


vänner - bästa serien ever. även om det va hans och min grej... vi låg alltid i sängen omslingrade, tätt ihop & såg på vänner, avsnitt efter avsnitt. jag saknar hans närhet och hans varma famn. speciellt hans skratt och hans irritation när jag sa alla repliker innan dom sa dom i avsnittet, bara för jag sett på serien 511 ggr. men nu är det över ... jag har bara dom fina minnena kvar av honom. och av oss...

var ute och gick i över en timma innan. helt underbart! lyssnade på musik och bara gick, utan att veta vart. skitskönt! jättemys att gå ut och gå när det är svalt ute. det ska jag fortsätta med, absolut! tog en lång dusch när jag kom in. och nu ligger jag under täcket och ser på första säsongen av 'vänner' och skrattar samtidigt som saknaden värker inom mig. bleh.

blir nog några timmar sömn iallafall. pallar inte va uppe så länge .. men vi får se. blir bara 3-4 timmar isåfall. väntar på att angelica ska ringa in mej imorgon. så man har något att göra. på fredag ska jag jobba 8 timmar iallafall :) mihi, lite extra pengar. inte mycket, men bättre än ingenting!




joey: [after talking about chandler being picky with girls] chandler, I understand you. I mean, this one time, I went out with this girl, she had the biggest Adam's apple!

phoebe: [pulls out monica's old bathing suit] hey monica what's this?
monica: oh, that's my old bathing suit from high school... I was bigger then...
chandler: really... I thought that's what they used to cover connecticutt when it rained...

joey: of course it was a line!
monica: why? why? why would anyone do something like that?
ross: I assume we're looking for an answer more sophisticated than, "to get you into bed."

phoebe: they're coming. Run!
joey: where?
phoebe: mexico!

rachel: how do you expect me to grow if you won't let me blow?

phoebe: a plate of brownies once told me a limerick.
chandler: let me ask you, phoebe: were these "funny brownies"?
phoebe: not particularly. although I do think they had pot in them.

Kommentarer

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0