[ jadu ... ]

"på någon sekund har allting suddats ut.
ingen kan nånsin bli som det va förut.
du stängde den dörr du hållit öppen för mig.
du ångrade dig, och sa att allt var slut ... "


uh, det har varit en känslosam kväll ikväll :/ dryg. man undrar när allt ska bli lättare. just nu känns det som varje dag blir värre för mig. jag hoppas innerligt att det vänder snart. tack emma för du vill hjälpa mig ♥

jag ska lägga mig nu. se lite 'scrubs' innan jag somnar. ska ju in till stan imorgon, möte vid 11. så åker in med tåget 10.06. måste va någorlunda pigg då. pappa kommer in till movänta/hult imorgon också, och ska va där några dagar. så han vill att jag ska komma dit och umgås med honom. självklart, när han är i närheten. sen blir det nog en lugn helg ..

har fått en spricka i hälen .. i skinnet. gör asont. kan knappt gå på ena foten. störigt .. alltid är det nått. sen har jag världens mensvärk också .. suck. nu ska jag fixa något att äta och som sagt sen lägga mig. natti lovers




"... snälla öppna din dörr för mej igen. "

Kommentarer

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0