[ migränanfall & värme ]

idag skiner solen för fulla muggar, och jag sitter inne. varför? jag kan inte riktigt va ute i denna värmen. vet inte vad det är med mig, men jag har ingen ro till det. man kan absolut inte sitta här ute i trädgården, för den är äcklig. vår hyresvärd har inte klippt gräset på evigheter .. och sen är det bara allmänt skabbigt. på min balkong är det runt 50 grader, så där smälter man om man sitter där ute. funderar på att gå bort till sjön med hundarna, och sitta där. jag får se hur jag gör. jag har en del att göra här inne också som jag vill få gjort så det är klart sen. kanske går ut senare ikväll när det är svalare... pallar inte riktit med detta.

djuren är helt utslagna. dom är jättevarma och ligger på golvet för att få svalka. stackarna. går väl och släpper dom i sjön sen så dom får bada lite.

igår fick jag migränanfall.. jag däckade i soffan vid 5, framför 'scrubs'. sen vaknade jag runt 22tiden och mådde illa osv. drygt. sen somnade jag inte om förrän 3 inatt nångång, så nu har man vänt på dygnet igen. suuuuck. jaja, jag har inge problem med det direkt. bara andra, tydligen. pappa kommer ju i veckan och ska campa på movänta, en camping 1 mil bort, där jag och angelica blev vänner för 10 år sen. haha. så han vill ha med mej och paddla osv. kan va skoj .. slippa sitta hemma... well, nu ska jag läsa mina uppdatera bloggar på bloggkoll & sen börja röja i gästrummet.

va gör ni i veckan annars?

Kommentarer
Postat av: Anna

tack desamma!

2008-07-23 @ 15:26:59
URL: http://annakubel.blogg.se/

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0