[ ni som vill veta ]



det är några som frågat om  det är just bara dom som jag känner, som får följa min andra blogg.

svaret på det är nej. men jag är viktig med vilka jag släpper in. eftersom jag kommer skriva om VÄLDIGT personliga grejer i min andra blogg, så vet man ju inte vem man släpper in. det man skriver på nätet .. ja, man vet aldrig vart nånstans det hamnar. eftersom jag kommer använda namn osv, som jag kanske inte riktit vågar i denna bloggen, så vet man aldrig vilka som läser. men om du berättar om dej själv och länkar till din blogg osv, så kan jag ge er min bloggadress. bara ni är snälla
:) så matilda, maila mej.

Kommentarer
Postat av: mingla

jag vill jättegärna läsa din andra blogg. Du kan läsa min blogg om du vill veta mer om mig :)

2008-07-23 @ 22:22:12
URL: http://heymingla.blogg.se/

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0