[ regnet det bara öser ner .. ]

måndag. och jag har skallebank. haft det sen jag vakna. tänkte ge mej ut i spöregnet med hundarna. underbart skönt ju. och sen göra lite maod. kvällen blir lugn. 'how i met your mother' som vanligt, och sen det där jobbiga igen. men ikväll/inatt ska jag bli klar med skiten... bleh. så maria - håll ut. haha :)

i övrigt har jag bloggtorka. och jag svarar på era kommentarer senare. har för ont i huvudet just nu. så måste ge mej ut i regnet i hopp om att värken försvinner...


Kommentarer
Postat av: Jennie

Hoppas du får en fin kväll tjejen :)

2008-07-14 @ 17:06:18
URL: http://unreal.blogg.se/
Postat av: Wysteriia

Det var bara två bilder också ;) hihi

2008-07-14 @ 18:30:50
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0