tisdag.



det är svårt att ta tag i den där städningen, i denna värmen. nu är det dock väldigt svalt ute, men nu ska jag snart hoppa i bingen & sova. ska upp tidigt imorgon. blir stranden, sola, bada och sen shopping med angelica :) weeey! inte träffat henne sen .. eh .. fredags tror jag. i miss her ♥ så det ska bli en fuuuun day tomorrow.

ikväll har jag sett på 'mannen som kunde tala med hundar'. riktigt bra program. var ute och gick med hundarna och dom badade osv. sen satt jag ute på trappen med nicky & pratade i säkert 1 ½ timma. kul med trevliga grannar iallafall. sen har jag duschat och plockat lite här och där, och som sagt, nu blir det sängen snart.

har fått fetingblåsan på insidan av överläppen .. så jag har värsta bulan där. ser sjukt ut. jag är helt sné.. kul att gå runt och se ut såhär. eeh, nej.

imorgon ska jag förhoppningsvis beställa tid för min första tatuering. spännande :) natti cupcakes.

Kommentarer

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0