[ toppendag! ]



idag har jag varit en glad emma. why? no reason at all. det underbara vädret i guess. det får mig att må bättre iallafall :) sorry för dålig update, men datorn prioriteras inte direkt när det är fint väder och man har saker att göra. min pappa är ju här i några dar, tar paus från kärringen hemma hahah och njuter av semestern.

pappa hämtade maj & lady innan. drog till eksjö och handla lite och sen därefter till movänta. pappa badade och lady också. första gången nånsin som hon simmade idag. men hon letade ständigt efter yoda och gnällde som fan. va ute & paddlade med pappa och lady 2 ggr. var förbannat vingligt. jag kunde ju inte slappna av så hela kanoten gunga. pappa blev jätterädd att vi skulle åka i hahaha.

träffa angelica gumman också, med hennes mamma och nicole. så vi satt där och pratade. sen så var jag och angelica uppe på restaurangen och åt där också. supergott :)

fytusan vilket väder det varit idag! sjukt varmt. jag höll på att dö i eksjö, som jag nämnde i förra inlägget. på radion sa dom att det ska bli medelhavsklimat på söndag, dvs SUPERVARMT. härligt om man är vid en sjö och solar/badar, men det suuuger om man är inne i en lägenhet. så jag kommer nog va med pappa i hult då också. så nej, det var inte varmast idag. det blir värre. ME LIKE.

inatt sover pappa i min säng. det va tyvärr fullt på campingen, så han sover här inatt, och jag ska sova i soffan ska släng apå mig hörlurarna nu, läsa mina bloggar på bloggkoll & sen se ett avsnitt av 'scrubs' innan jag däckar. godnatt ♥





Kommentarer
Postat av: Sanna

FY FAN VA VACKER DU ÄR.

Har du gått ner i vikt också eller?

OHHHHHHHH jag vill se ut som du !!!

Hur fan kunde nicke lämna dej?!

2008-07-26 @ 10:44:27
Postat av: Madde

gud sp vacker du är raring, önskar jag hade ett leende som dig.. då hade jag aldrig slutat le (:

blir ju glad av att se på den stora bilden..

2008-07-26 @ 21:31:46
URL: http://vivalawhitegirl.devote.se

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0