[ a taste of life as it should be ]

här kommer updaten ni alla väntat på ^^ ni har läängtat som tokar, och har nästan slitit av er håret för jag inte uppdaterat, eller hur? hahahaha.

blev inte att jag hann uppdatera igår innan jag drog igår. . . drog hastigt till oskarshamn. hade en kvart på mej att klä på mej, packa med mig allt, sminka mig osv. men jag hann. så igår va jag och festade med a & r i oskarshamn på gunnarsö. drog in till stan på hamnfestivalen.

idag kom mams och paps hit. dom är fortf kvar. men dom har gått och lagt sig i husvagnen som står här utanför på vägen. jag är astrött, så jag ska också snart gå och sova. har tänkt massor idag, som gjort mej depp. man ska faan inte tänka. det blir aldrig bra.

jag berättar om helgen imorgon fellows. jag är för trött för det nu. ny vecka imorgon och mamma & pappa åker hem på eftermiddagen så ska upp tidit imorgon och va sociala med dom :) jag återkommer när dom åkt hem. godnatt ♥



Kommentarer

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0