[ seg dag ]

hemma nu från några timmar i stan. har suttit på en bänk och nästan somnat flera gånger. herregud ;/ var ju på möte på arbetsförmedlingen. fick träffa min handledare för första gången och jag ä l s k a d e henne! skithärlig tjej är hon och hon var jättetrevlig och glad. vi klickade jättebra. hon fick mej rejält peppad dessutom och hon tyckte jag verkade vara en jättego tjej osv. gillar dock inte deras nya regler på ams, men man får bara le och se glad ut antar jag. ville praktisera någonstans, så jag får in en fot och jag kan skriva in det på mina meriter, men man får inte praktisera nu efter 3 december. man måste va inskriven i 3 månader på ams, och va arbetslös ett halvår utan att jobba nått alls. sen får man va me i någon grupp på ams där man får lära sig mer om hur man söker jobb osv. herregud .. ett jävla halvår. sucken. men iallafall, vi pratade länge om mina framtidsplaner osv. jag känner mig rätt kluven dock , för jag vet inte vem jag är längre. va jag har för drömmar och ambitioner.. allt försvann ut genom fönstret när mitt liv rasade ihop framför mig när n lämnade mej. men jag lagar mig själv nu. jag bygger upp det trasiga inom mej och jag ska få ett bra liv igen. med drömmar, ambitioner, mål och mycket mycket glädje.

var på elgiganten och köpte mig en docknings..grej till min ipod. ASBRA! så nu kan jag bara koppla i min ipod i den så har jag musik när jag vill :) hittade mig även 3 tröjor på familyhouse & sen köpte jag lite andra småprylar. bilder kommer upp senare. asnöjd med min musikgrej iallafall. he. den spelar musik nu förfullt.

huvudvärk för mina få timmar jag fick sova inatt och för att jag ätit dåligt. ska leta runt efter något att tatuera in på benet och sen ska jag ut och gå med hundarna. såå trött. men jag ska faan inte sova förrän ikväll. skärpning emma!

vad gör ni, dolls?

Kommentarer
Postat av: e m m a - s o p h i a

kika gärna förbi hos mig och delta i utlottningen av en bloggdesign! :)

2008-07-09 @ 15:54:44
URL: http://levoton.blogg.se/
Postat av: jenny

Filmen heter just The secret och är mer än dokumentär kan man säga. Skit bra film och man kan verkligen få allt i livet. Jag själv är ett bevis på att det funkar och jag har pratat med många runt om i världen som upplevt samma. Lycka till!

2008-07-09 @ 16:53:36
URL: http://caniche.blogg.se/
Postat av: Wysteriia

Skönt att det gick bra på ams :D Jag gillar inte heller deras nya regler..känns helt onödigt o vara med där tycker jag ;S

2008-07-09 @ 18:04:48
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0