[ It was you, you that made the choice to walk away ]



oh, det blev inte mycket hemma ikväll. drog in till stan innan med roy & anki. det blev bringers. jag köpte en växt, och en kruka, typ. sen elgiganten. fick tag på en laddare & skivor. och sen lite handling innan vi åkte hemåt. stannade hemma en stund men blev så jäkla rastlös och uttråkad så gick över till bejb. så då umgicks vi och jag fick mej en drink :) ikväll så var vi även ute och gick en bit. skönt när det var svalt. anki - du är bäst gumman. i will always love you.

inatt har kattis hjälpt mig med bloggen. gillar ni den? hon är snäll :) men jag är nog ganska dryg att ha å göra med, som ändrar mig 511 ggr om färg och det. förlåt :] nu ska jag slänga mig i soffan med myskläder och se film innan jag lägger mig. får se hur länge jag orkar hålla ögonen öppna. bloggkollsidan är nere och min mobil har dött. stendöd! så jag måste hitta min råsa mobil nu och börja använda den igen.



[Ross is newly divorced from his lesbian wife]
Ross: You know what the scariest part is? What if there's only one woman for everybody, you know? I mean, what if you get one woman, and that's it? Unfortunately, in my case, it was only one woman for her.
Joey: What are you talking about? One woman? That's like saying there's only one flavor of ice cream for you. Let me tell you something, Ross. There's lots of flavors out there. There's Rocky Road, and Cookie Dough, and Bing. Cherry Vanilla. You could get them with jimmies, or nuts, or whipped cream. This is the best thing that ever happened to you. You got married, you were, what, eight? Welcome back to the world. Grab a spoon.
Ross: I honestly don't know if I'm hungry or horny.
Chandler: Stay out of my freezer.

Kommentarer

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0