10 dagar kvar!




Dags att plocka fram Louis Vitton-väskan och Manolo Blahnik-skorna och på nytt ge sig ut på New Yorks gator tillsammans med Carrie, Samantha, Miranda och Charlotte. De är tillbaka! Och den här gången där de verkligen kommer till sin rätt, i större format på bioduken…

Sarah Jessica Parker spelar huvudrollen som Carrie Bradshaw, en ”sexualantropolog” för att använda hennes egna ord, som ligger bakom tidningskolumnen ”Sex and the City”. Idéerna till kolumnen hämtar hon ofta från sitt och sina tre bästa vänners liv; snälla och välartade Charlotte (Kristin Davis), tuffa Miranda (Cynthia Nixon) och partypinglan Samantha Kim Cattrall). Filmen tar vid där den Emmybelönade tv-serien slutade. Carrie är tillsammans med Mr. Big (Chris Noth) och bor och jobbar på Manhattan. Miranda har gift sig med Steve (David Eigenberg), jobbar fortfarande som advokat och bor med sin familj i Brooklyn. Charlotte är gift med Harry (Evan Handler) och har adopterat ett barn från Kina. Samantha har bestämt sig för att pröva lyckan i Los Angeles där hennes pojkvän Smith Jerrod (Jason Lewis) har blivit stor skådespelare. I filmen Sex and the City får vi följa de fyra väninnorna genom sex, kärlek och relationer i staden som aldrig sover.


jag längtar.




 





Kommentarer

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0