en lista.

Har du rökt? mhm.
Har du snusat? jo. mer när jag va yngre, men ja.
Har du legat i sängen brevid en tjej? hahaha afan.
Har du blivit slagen allvarligt? mm, det har jag.
Testat droger? yeps.
Hatar du någon? japp. hatar är ett starkt ord, men jo, det gör jag.
Har några av dina vänner svikit dig? jepp. men det va när man va yngre. nu har man dom bästa.
Vad har du haft för djur? gah. vandrande pinnar, fiskar, marsvin, hamstrar, kaniner, katter, hundar.
Favvofärg; blå, röd, lila, svart, röd, rosa.
Har du en bror? nope.
Naturlig hårfärg? mörkblond. ful jävla färg enligt mig själv.
Surfa/snowboard? surfa ffs. sommar, sol, stränder.
Kan du mer än två språk? eeh. ööh. jag kan engelska och svenska. det enda typ.
Har du vart med om en olycka? hm. jo. eller beror på vad man menar med olycka. ryggskott och skadat foten så jag har fått åka in med ambulans.
Har du träffat en kändis? yepp. en del.
Har du lekt anden i glaset? haha, many times as a little gurl.

Kommentarer

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0