gokväll!

hemma nu från en supermysig kväll med anki. saknar våra kvällar med bara skratt, massa skitsnack, godis & zappande bland dåliga kanaler. på nått sätt har vi ändå alltid underhållt varann oavsett hur tråkigt saker omkring kan vara :) hamnade hos ankis föräldrar innan med hundarna. satt där & bara pratade tills knotten överföll oss. tog en kort promenad & sen så när vi kom hem till anki skulle vi se film .. men ljudet funka inte, så det sket sig. slutade med att vi satt & pratade bara. och runt halv 1 så drog vi in med takida på hög volym till eksjö & hämtade roy som va mer nykter än va vi trodde han skulle va :)

nu sitter jag här. rosa playboytofflor på! funderar på att städa nu. haha :)


Kommentarer
Postat av: D i v a.

du är galen gum, städa 01 ? ;) haha, PUUSS!

2008-06-29 @ 12:01:03
URL: http://nattensskapare.blogg.se/

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0