gör som havet.



har ett rum jag inte har någon aning om vad jag ska ha det till. mitt databord står där inne, men jag använder det inte. och bäddsoffan. men det är i stort sett allt. jag vill göra mycket i det rummet. men då måste man ha pengarna till det också. men .. har ni förslag på vad man kan ha rummet till? det är för stort för bara ett gästrum. det ligger lite avskilt från resten av lägenheten också .. och egentligen behöver jag bara ett vardagsrum och ett sovrum. men nu har jag ju det rummet också. så ni får gärna komma med förslag :) hjälp nu!

Kommentarer
Postat av: Madde

Du kan ju alltid hyra ut det? :) Få in lite pengar är ju alltid nice :)

2008-06-16 @ 18:24:16
URL: http://thewarlockwithin.blogg.se/

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0