I was carried away.



å herrejävlar i helvetet alltså! "sex and the city - the movie" var den absolut bästa filmen jag nånsin sett. och jag skojar inte. jag hade gåshud över hela kroppen från första minuten i filmen ända in i slutet. och det har aldrig hänt mig innan. jag skrattade så jag grät. och jag fällde några tårar också, när det blev lite för .. sentimentalt. och allt som carrie får gå igenom.. sjukt jobbigt. och.. ja, alltså hela filmen.. jisses. spechless. bästa filmen ever! gooosh!

gjorde bort mig i biosalongen - like always. men det är ingen lyckad kväll om inte jag tabbar mig. råkade på nått sätt skaka om colaflaskan, så när jag skulle öppna så skummade det över - över min väska, mina skor, mina kläder, mitt godis .. golvet. i början av filmen dessutom. och eftersom det lutar där, så rann det ju ner .. säkert på andra folks väska osv. jag stack kvickt därifrån efter filmen. jävla klantarsle.

well, om ni inte sett den - gör det förhelvete!!!! lätt att jag ska köpa den när den kommer ut på köpdvd. utan tvekan. och se den om & om & om & om & ... ja, ni fattar. se den om & om igen som jag gjort med serien. ha :)



"I know i screwed up - but I love you forever"

"ever thine. ever mine. ever ours"

"i love you. but I love me more"

Kommentarer
Postat av: jenny

Måste ju bara se den snart!

2008-06-28 @ 14:41:33
URL: http://caniche.blogg.se/

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0