men neeej...



jag saknar dig... ♥ 



öööh .. däckade runt 4 inatt. låg & vred & vände mig länge innan jag fann någon skön sovställning. vaknade runt halv 2 idag. känns ju mindre bra. men så går det när man går på sparlåga. ingen livsgnista öht just nu. tur att jag har anki som kommer och gör mig glad och skrattar lite .. i need that.

ska slänga in en maskin smutstvätt nu, dammsuga, diska .. städa upp här. får sätta på "GLADMUSIK" & hoppas det hjälper. pallar inte gå runt & deppa. dessutom har jag feber och oooont i halsen. min hals är jättesvullen. och däppt är jag också. och mensvärk. allt på en & samma gång. fun? not so much.

well, dammsugarn väntar.

Kommentarer

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0