nu är dom här!


nu är maria och mikael här med lille neo. dom anlände runt 7 ikväll.. senare än va jag trodde, men ja, nu är dom här :) mys! var så underbart skoj att se dom igen. jag kramade halvt ihjäl mariagums. hihi. mamma & pappa ramlade in någon timma senare och stannade fram till 23. var mys att sitta här och prata, allihopa tillsammans. dom tog med sig yoda & lady hem. gud va jag saknar dom, och dom har ändå bara varit borta 3 timmar från mig ;( cptomt här. man är så van att yoda skäller så fort han hör minsta ljudet. men nu hör man inte något. det är skönt också.

ska upp ganska tidit imorgon. är jättetrött. fick ju inte mycket sömn igår natt pga hostan så jag hoppas jag får mer sömn inatt. maria och mikael har intagit min säng med lille neo och jag sover i sköna soffan. imorgon blir det nog en riktig mysdag med dom. världens bästa vänner, dom 2!

1 dag kvar. vi ses 'imorgon' ju. IIIIIIIIIIH nervös nu som fan. det pirrar  i magen :) mys! lär dock inte bli mycket uppdatering alls under veckan jag är i falkenberg. blir nog fullt upp hela tin'. men men, jag kanske kan slänga in ett inlägg då & då beroende på vad jag gör och var jag är. får ju en egen dator hos david, så får väl blogga därifrån. jag får sno marias laptop ibland också. he.
nu ska jag slänga på ett avsnitt av 'andra avenyn' och sen sova. ha en fin tisdag! tjingeling!

Kommentarer

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0