ny lag.



om denna lagen går igenom tar jag livet av mej själv.

privatliv? nej. inget alls längre.




förövrigt mår jag skit. skitdag. skitliv. skitkärlek.
jag saknar honom så jag blir tokig. fan va jobbigt. grubblar som fan.  också. blir det bättre av att jag gör det? NEJ, men ändå kan jag inte låta bli...

ska lägga mej nu. charlotte hämtar mig vid 10 imorgon och det ska göras en del innan dess också, så om jag ska få någon sömn över huvud taget måste jag lägga mig nu.

önskar bara han låg brevid .. men samtidit önskar jag att jag inte ens fått sova me han. för nu vet jag hur mysigt det är. och jag vet att jag inte kan få det just nu...  vilket gör att jag känner mig miljoner gånger ensammare.

ja. jag orkar inte ta det som hänt. men jag är singel igen. så var det me det. och imorgon blir det hultsfred och då ska jag supa skallen i bitar så jag slipper känna just då. yepp, sånt är livet. tur att man har sina vänner som finns där i vått å torrt.

Kommentarer
Postat av: Sara

Du ska se att det ordnar sig gumman! Ha det super duper kul på Hultsfreda nu!

2008-06-14 @ 12:59:23
URL: http://saaraa.blogg.se/

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0