så kan det gå, när inte haspen är på.



förra sommaren - 2007 - falkenberg, nyinflyttad i huset.
förlovad - hade allt med n - kär och lycklig. på jakt efter jobb.
har världens goaste vänner ( men då hade jag dock inte blivit bra vän me mariagum än )



sommaren -  2008 - bruzaholm - inflyttad här sen 2 månader tillbaka.
singel - krossat hjärta - vill ha någon jag inte kan få. på jakt efter jobb ( still.. )
har världens goaste vänner. yoda är mannen i mitt liv. finns fan ingen annan.


jag önskar jag kunde byta liv med mig själv där jag var för ett år sen.
fast jag vill inte ha n. men jag vill d. för jag är sjukt kär i fanskapet fortfarande...
jag vet att jag kommer må bättre snart. för jag är faboules, och om d inte vill ha mig
är det hans lost. inte min. men jag hade gått igenom eld, bara för en dag till med han...

jag är ung. jag har hela livet framför mig.
"i'm gonna smile because I deserve to." 

Kommentarer
Postat av: Maria

Fin du är gumman! Vill ha dig här i Falkenberg...=( Saknar dig som fan gumman! Jag älskar dig! Min bästa vän i vått å torrt. Puss

2008-06-27 @ 22:58:44

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0