stressig söndag.



hemma i lilla bruza igen nu. blev stressigt imorse i finsjö. eller ja, "imorse" är väl fel ordval, but anyway.
vakna nångång runt 12.30 & satte på mobilen. anki hade skickat sms om att dom åkte nu, vid 5 i 12, dvs, dom skulle va hos mej närsom. fick stressa på mej kläder, smink & slänga ner all packning i väskan. men jag hann. iof hade dom kunnat vänta, men vad jag uppfattat det som är inte roy så sugen på att vänta. haha.

nu e jag som sagt hemma. ska städa hela jävla dan. ska inte sluta förrän jag är klar. för nu när jag äntligen har lusten till det tänker jag inte slösa bort det genom att sitta här. så nu ska jag göra en spel-lista med lite glada låtar, så jag inte går runt och deppar. bilder kommer efter jag är klar. ni har ju inte fått se bilder på lägenheten än! dom kommer. och ja. även på hultsfred. haha. sorry att jag är sego.

Kommentarer

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0