suck på dig.



kom tillbaka när du vet hela historien, lilla gumman.


att ge bort mina djur är det tuffaste val jag nånsin behövt göra. jag var tvungen att sälja 3 av mina älsklingar när det tog slut mellan mig & n, eftersom jag insåg att jag inte kan ta hand om dom själv. att inse en sådan sak, att ens älskling kan få det bättre på ett annat ställe, är väldigt starkt gjort och det är inte alla som inser det och låter djuren lida för det.

jag står i valet och kvalet om hur jag ska göra. att ens tänka tanken på att vara tvungen att sälja ännu fler, av mina bebisar gör att jag börjar gråta. det är ett väldigt tufft beslut och det kommer ta lång tid att ens komma med det rätta valet. funderar på att skaffa en fodervärd kanske istället, för yoda. men jag vet inte alls.

det finns mycket anledningar till detta, så kom fan inte å döm mig när jag mår sjukt dåligt över det jag kanske behöver göra. du vet ingenting.

Kommentarer
Postat av: Kattis

Äh det är ju någon som antingen inte vet hela historien, eller någon som inte kan något alls om djur! Det är ju som du säger, man måste se det som är bäst för djuren! Och det är starkt att ta det beslutet. Puss

2008-06-12 @ 08:18:12
URL: http://ernies.blogg.se/

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0