tankar & funderingar.


jag har tänkt mycket på livet idag... jag blir förbannad över att det inte finns garantier över vissa saker, inför framtiden. men det gör det inte. det finns ingen garanti för något. din kille kan lova dig saker, men det spelar ingen roll för det finns ingen garanti på att han alltid kommer hålla det. det finns ingen garanti på att du kommer leva om 2 veckor. det finns ingen garanti på att du och din evigt bästa vän kommer vara din evigt bästa vän om 5 år... och det finns absolut ingen garanti på om han kommer finnas där, när han är redo, och man har väntat på honom. man kanske väntar förgäves. eller så är det värt det...

framtiden skrämmer mig. något sjukt. jag blir livrädd när jag tänker på framtiden. ändå så spökar det i mitt huvud ständigt. ibland så gör den mig glad. och som nu, så skrämmer den skiten ur mig! ganska sjukt hur mycket huvudet kan bli knullat om man tänker alldeles för mycket. just nu går min hjärna på högvarv och jag gör inget annat än att grubbla. jag har inte bestämt mig för nånting och det gör mig tokig. hur fan ska man kunna bestämma sig när man inte vet hur fan det ska se ut i slutändan? om jag visste, skulle det va så jäkla mycket lättare. va trött man blir ...

jag går runt som levande död här hemma. det är skitstökigt här. dammtussar i vart & vartannat hörn. tvätt, hela mitt sovrum fylls med kläder på golvet.. ja, det ser ut som dammsugarn spytt.. och jag har ingen lust eller ork till nånting. jag ligger bara här i soffan med mitt täcke & deppar till massa avsnitt av grey's anatomy & one tree hill. blir inte direkt bättre. men jag känner mig inte alls på topp. känner mig inte ens halv. jag saknar honom något förbannat. och det finns inget jag kan göra åt det. jag måste backa. men så jäkla svårt när hela kroppen värker efter honom...
ska försöka städa upp det mesta här imorgon. vet att jag själv mår bättre när det är fint och städat här hemma. men när jag väl har fått städat kommer jag åter gå tillbaka till soffan, deppa över honom & hoppas på bättre tider ..

jag hoppas verkligen väntan är värt det i slutändan... it better be.


Kommentarer

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0