the ex-factor.


hm. wierd dag igår.. eller ja, iallafall på kvällen. fick ett samtal från n.. och jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta. fick iallafall skitdåliga nyheter om huset vi bott i. så vi har nog skulder ett tag framöver på det.. fy. sen var det ditten & datten om både det ena och det andra. jag uppfattade det som att han inte alls mår bra just nu. och han skulle ju självklart ha åsikter om att jag är kär i david. han drog till med några saker som fick mig  att bli totalt kall i hela kroppen. jag blev arg, förvirrad och framförallt SUR på n för att han inte ska komma med nånting öht nu efteråt. han sa att han var rädd om mig fortfarande osv... jaja. visa det lite bättre då ..

efter samtalet grät jag. för första gången på ungefär en månad, sen jag grät över n senast. men inte på ett dåligt sätt. jag saknar honom ingenting. nada. vi delade 2 ½ år tillsammans. ett liv. jag kommer minnas han som både något bra & dåligt, men mest dåligt, tyvärr, för jag vet nu efteråt att han inte var bra för mig. och jag var nog inte speciellt bra för han heller. men jag önskar han kunde låta mig gå vidare med mitt liv, och va lycklig, istället för att säga massa jävla bullshit om människor som jag älskar & som betyder allt för mig.

lycka till & jag hoppas du finner lyckan, så som jag gjort, niklas.
tack malin för ditt stöd. du är bäst.

Kommentarer
Postat av: Kattis

Whats up with the house?

2008-06-01 @ 11:31:17
Postat av: Madde

Låt inte honom komma åt dig nu när du gått vidare & mår bättre.. screw him helt enkelt!!



Puss gum

2008-06-02 @ 15:04:17
URL: http://vivalawhitegirl.devote.se

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0