tjaaaa'rå!


ursäkta min dåliga update. mitt trådlösa helvetesinternet har fuckat sig. så jag måste använda världens kortaste nätverkssladd som gör att jag måste sitta i hallen i min fåtölj och skriva. så eeh, nej. jag har fått andra saker att göra.

idag har jag varit inne i stan på månadens möte. sen hann jag inte mer än så. sen drog jag hem igen och har varit igång och fixat i sovrum/walk-in-closeten .. är långt ifrån klar, men det är meningen att jag ska ha något att pula med hela tiden så jag slipper sitta & deppa över what's-his-name .. BLÄ!

ikväll ska jag ÄNTLIGEN få se på sex and the city filmen. fatta att jag längtat eller?! jag och anki ska in vid halv 7, stå först i kön & sitta på dom bästa platserna där inne. mwahaha. fan, jag känner på mig att jag kommer älska den. iiih!

nu ska jag ta mej en promenad i regnet med mina bebisar & sen hoppa in i duschen. tjingeling.

Kommentarer

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0