GURGEL!

fyy va jag snörvlar ikväll. är helt röd under näsan... :/ skitdrygt! aja, jag har iallafall lyckats ta mig in i duschen efter många dagar.. och lyckats städa lite till. men jag har ingen lust till nått fortfarande. när ska lusten komma tillbaka egentligen?! herregud.. har fan inge tålamod what so ever. jag vill ha han NU. inte sen. JO. säkert sen också, men .. NU!  jävla män ...

pratat med exet johan ikväll ( : anki hjälpte mig leta upp honom på eniro. vi var tillsammans i början av 05. var inte tillsammans länge, men vi höll på lite efter det också, där på sommaren. är fortfarande bra vänner, och saknar han ibland. han är väldigt speciell. haha. tänkte träffa honom när jag ändå är i oskarshamn. så det ska bli skoj att få se hur han har det nu, hur han ser ut osv : )

hostar som fan. jäkla rethosta. blir tokig. är fan bara irriterad hela tiden just nu... bara grubblar en massa, vilket inte alls är bra. fyfan .. men jag är tydligen inte den enda. alex grubblar hon med. hahaha : ) well, nu ska jag ta mina bäbisar på promenad, sen blir det sista avsnittet av grey's anatomy & sen sängen. ska upp tidit imorgon & åka till oskarshaaaamn. poss!


Kommentarer
Postat av: marre

haha en i vbg har tatuerat in "eat me" på sin balle.. tycker det var rolgit som fasen ^^

2008-06-20 @ 12:19:33
URL: http://skankybellydancer.blogg.se/

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0