nu har slampan åkt hem.




lugn söndag. nu ikväll mår jag cpdåligt. hostar ständigt. going nuts. nu har malin åkt hem ;/ bah. vi har haft en lugn dag i värmen. drog till sjön/dammen/whatever och solade nån timma eller två. vi skulle ligga där till kl 14 men rastlös som jag är så gick vi tidigare. var så sjukt varmt att sitta där & steka sig. stoppade fötterna i vattnet. skitkallt. haha. nu ikväll ser man hur mycket man bränt sig... mina axlar och mitt bröst är rött som faen. jag har frossa dessutom. skitskoj.

efter solningen var det lugnt. vi duscha, laga mat & såg på 'sex and the city' såklart :) sen drog vi ner mot stationen. tåget gick 18.08.. sa hejdå till gumman och gick hemåt. satt utanför och pratade med nicky i någon timma och gosade med hans valpar. han är iallafall trevlig, till skillnad mot hans vrickade brud .. sen har jag städat, tvättat, diskat. däckade i sängen ett tag och ja, vaknade upp och mådde bara sämre. så jag sitter & hostar så jag knappt kan andas... ska göra mig lite te snart & hoppa in i duschen. sen blir det nog sängen... ska upp tidigt imorgon och fixa med lite grejer. imorgon kommer ju maria & mikael + neo ;] woho!

pappsen & mamsen kommer på kvällen också & hämtar mina bebisar yoda & lady. fan va tomt det kommer bli utan dom. men jag uppskattar deras hjälp som fan. men gud va jag kommer sakna dom nu när jag kommer va borta en vecka.

hoppas ni haft en fin helg!

Kommentarer

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0