gotta love tjuvlyssnat.se

snorar du på mig?

hur luktar rent tyg?

bar ut henne?

HEJ PAPPAA!

ica nära.

vegan på engelska.

mandeltårta.

jag klämmer dina finnar.se


i en pissoar en lördagskväll.


En pappa ~35 och hans barn ~4 står utanför Burger King.
Då kommer en man förbi, som pratar i telefon. Plötsligt säger mannen "hora" till personen i andra änden av luren.
Barnet (när det har gått en stund): Vad betyder hora?
Pappan: En bil som pappa har köpt.


En man ~40 och en kvinna ~30 står i kön till kassan.
Kvinnan: Jag behöver gå på toa. Var finns toaletten?
Mannen: Man har inga toaletter på banker.
Kvinnan: Varför inte?
Mannen: Du vet rånrisken.
Kvinnan: Vem skulle vilja råna en toalett?


Tjej ~14: Åh, vet inte vilka glasögon jag ska välja. Alla är lika fula, vad tycker du?
Tjej ~16: Ja, alltså det beror ju på. Är du närsynt eller långsynt?
Tjej ~14 (fundersamt): Hmm…Trångsynt tror jag!


En engelsktalande tjej ~25, försöker beställa från tjejen i kassan ~20.
Tjej ~25: What is it.. I mean.. in the burger?
Kassatjejen: What?
Tjej ~25: The meat, what kind of meat is it?
Tjej i kassan: Öhh.. it's a.. ehm.. (vänder sig om) Malin, vafan heter det? (vänder sig tillbaka snabbt igen) Jo, it's a MUU!


Två alternativa fjortisar står och kollar på trosor med olika stjärntecken skrivna på engelska. Längst fram hänger kräftan. Tjej 1 tar fram ett par.
Tjej 1 (äcklat): Asså, seriöst. Vem vill ha ett par trosor som det står cancer på? Fett ofräscht
Tjej 2 nickar instämmande.

 

Kille 1 ~15 (stryker sig över låren): Alltså… jag har en sån sjuuuk träningsvärk i benen.
Kille 2 ~15: Vadå då?
Kille 1: Alltså, jag cyklade hela vägen till min stuga i helgen.
Kille 2: Jaha, vadå, är det långt eller?
Kille 1: Aa… det är typ 3 mil.
Kille 2: 3 mil? Är det enkel väg då eller?
Kille 1 (osäkert): Nä… alltså… det är 3 mil.
Kille 2: Ja, men är det enkel väg eller?
Kille 1 (osäker tystnad): Nä, det är grusväg!


Tjej ~18 och kille ~20 sitter bredvid varandra på bussen och killen läser en tidning.

Killen: Haha, det finns ett handbollslag som heter Flensburg.
Tjejen: Jaha?
Killen: Men… flens
Tjejen: Vad är det?
Killen: Det är sånt där äckligt killar får på snoppen när de inte tvättar sig…
Tjejen: Men usch.
Killen: Vad kallas det när tjejer inte tvättar sig ordentligt där nere?
Tjejen: Vet inte… feminism kanske…


En tjej och en kille ~ 16 står i en tunnelbanevagn och leker "tumkrig".

Killen: One, two, three, four, I declare a thumbwar…
Tjejen (fyller i): Five, six, seven, eight, I used this hand to masturbate!
Killen (efter en stunds tänkande): Äh, jag kör ändå.


En pappa är ute och går på gatan med sin son ~5.

Pappan: …ja men ska du bli polis så måste du vara uthållig.
Sonen: Ja men jag är uthållig. Igår sprang jag in i väggen 17 gånger utan att säga ett knyst.


när man är uttråkad och behöver sig ett skratt är tjuvlyssnat.se sidan man ska glida runt på seruuuu!

Kommentarer

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0