i hope you think of me, when you're in bed with her.



var ute & powerwalkade med anki & hundarna innan. skönt att komma igång igen efter en månads paus. när vi nästan va hemma så kom dock några jäkla getter/får/lamm whatever och börja jaga oss. de som ägde dom var på semester. värsta vakthundarna var dom. sprang efter oss och jag blev livrädd. trodde dom skulle stånga mej. haha. jag är livrädd för sånt. och yoda skällde & sprang runt dom hela tiden. såg ut som han ville valla dom. ha. anki fixade så roy fick tag i han som skötte dom där jäkla djuren så vi gick när han kom. för vi försökte också fånga in dom genom att putta på dom men det hjälpte inte...

duschat och käkat lite mat och sett på "hata göteborg".. sitter nu med miljoner tankar i huvudet & undrar hur jag ska påbörja ett mail som jag skjutit fram i flera dagar nu. jag blir nervös och tveksam så fort jag ens tänker tanken på det. men jag måste börja låta mina fingrar dansa över tangenterna snart nu... snart kanske det är försent. eller så är det redan det.. men jag kommer aldrig få veta om jag inte gör detta. jag kan inte släppa det, om jag inte gör detta. så... do it, get it over with. om jag bara skriver första meningen, så måste det väl gå som en dans sen.. eller?

yeye. vi får väl se hur detta slutar. tack sara för ditt stöd! love you girl!

Kommentarer
Postat av: Evelin

skriv det där mailet, annars kommer du ångra dig senare varför du inte gjorde det :/ det är så.

2008-06-30 @ 22:51:28
URL: http://evelincelik.blogg.se/

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0