HOOOLAAA!

 

hej people. what happening toooniiiight?
vi sitter & dricker någon jäkla bubbelgumdrink, som malin kallar det. med jägermeister & redbull. gott är det iallafall :) har haft en superbra dag med malin. varit i stan & glidit runt. var svårt att komma upp ur sängen imorse bara, vid 7 med tanke på att vi däcka runt 3-halv 4. haha. som vanligt.

var på basinformation vid 9.00 med malin + 2 andra killar. tog ungefär 40 min. sen drog vi och kollade runt i affärer osv. jag tog ut min lilla vibrerande grej. haha. malin köpte massa rosa krimskrams. jag höll mig från att köpa något FAKTISKT. åt lunchbuffé på 'sunrise' och satt på uteserveringen & drack cider, & kollade in folk. drog till systemet & konsum innan vi åkte hemåt igen. när vi kom hem däckade vi i sängen i 2 timmar, trötta som vi var. hahaha.

nu sitter jag med färg i håret och dricker, som sagt. ska snart blanda strawberry daquiri eller wtf den där jäkla drinken smakar! men först ska jag fan dammsuga! det ser förjävligt ut här, och imorgon kommer jag vara för bakis för för att orka bry mig. haha. TJINGELING FLAGGSTÅNG!



Kommentarer
Postat av: melanie

verkar som att det är partylivet som hägrar nu:) och det gör du rätt i, det är precis vad som behövs när allt annat varit skit ett tag. ha så kul och ta hand om dej och nya kärleken! =) kram

2008-05-30 @ 21:40:18
URL: http://melanieee.blogg.se/

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0