inatt.


tja fuckfaces. läget då? jag borde va i säng för länge sen. gick och la mig innan, runt 12, men somnade inte.. så jag är uppe igen och tar en macka. men sen är det läggdags igen. sooova! kanske blir inringd om några timmar ju. men om jag kommer va dödstrött då, lär jag lära mig av mina misstag ^^, höhö.

idag har det blivit lite shopping i eksjö. åkte in runt 11 med anki. var på elgiganten & bytte ut mina skullcandy mot ett annat par hörlurar. sen åkte vi & käkade kycklingtallrik. blev övermätt på typ hälften. bah! 13.15 var det möte .. men jag kom inte in förrän 13.45 :/ segt att vänta när det ändå bara tog 10 min typ. skulle bara skriva på ett papper sen var det klart. sen drog jag och shoppade :) blev att jag köpte en hoodie, 2 linnen, ett par rosa ballerinas & lite småplock. det är ju mors dag på söndag så jag köpte kort & ett hjärta där det står 'världens bästa mamma' på. ska skickas iväg imorrn tänkte jag. mötte anki igen efter 4 och åkte hem. inte långt efter så drog vi ut på 3km stigen. och det märks redan att det hjälper. dock har jag fått problem med ena foten igen, den jag skadat. och det suger ju fårballe... värker ständigt!

näepp, nu ska jag sova. nattinatt.

Kommentarer
Postat av: josefin

du är så otroligt söt! <3

2008-05-22 @ 09:23:16
URL: http://paradiseinme.wordpress.com
Postat av: Malin

haha klart vi ska hångla fittfejs ^^ haha

2008-05-22 @ 10:37:55
URL: http://pinkladym.blogg.se/
Postat av: Alexandra

ÅÅÅH min tröja ju !

2008-05-22 @ 12:24:50
URL: http://jalusi.blogg.se/

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0