seg söndag.



sitter & fryser fötterna av mig. ska hoppa in i duschen nu & sen lägga mig. ska upp 8 imorgon. ska in till eksjö med anki gumman. ska till ams & sen ska jag leta efter duschdraperi & annat till duschen, jag ska handla maaaaod & jag ska kolla runt lite. a lot to do. men får ju umgås med anki. it's all good.

idag åkte alexgum hem. hon tog tåget härifrån 14.12 ( om jag minns rätt ) sen dess har jag bara legat & latat mig. mått ganska krassligt och varit seg. ikväll så började mina äggstockar värka också :S stört. så jag har väldigt ont just nu. ska sätta mig i duschen med varmt vatten rinnande & bara va. vi hörs imorgon!

takida - curly sue.mp3

Kommentarer

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0