20 anledningar till att börja träna - idag!






1. Vill man kunna gå ned i vikt så är det dags att motionera, en perfekt form som leder till viktnedgång, ännu mer hälsosamare och dubbelt så effektivt än att banta.
2. Det hjälper dig att hålla en bra vikt balans.
3. Minskar risken att drabbas av diabetes om du ofta äter socker.
4. Bra för kropp & själ.
5. Ger blodtrycket en balans.
6. Ger dig mer livs glädje.
7. Gör dig piggare och mindre stressad.
8. Leder till att du lättare somnar i tid på kvällarna.
9. Du slipper se repris efter repris på tv:en.
10. Du orkar med att hålla igång hela dagen.
11. Gör dig mer själkänsla och du känner dig fräschare.
12. Du bli på bättre humör.
13. Innom ett tag märker du att du blir allt mer fastare.
14. Ökar även din förbränning med 20%.
15. Ger vackrare hud och glansigare hår.
16. Du mår bättre.
17. Ger ökad lust och ork till sex.
18. Lindrar mens värken med 20%.
19. Gör oss piggare och mer skärpta.
20. Ger bättre fertilitet.

Kommentarer
Postat av: Maria

Puss på dig!!

du gör mig alltid så glad med dina kommentarer!!

självklart vet jag att när mina känslor för Fredrik svalnat, så kommer jag se det hela på ett helt annat sätt.. Det var ju samma sak med Robin också.. Men jag tror faktiskt inte att det kommer bli riktigt samma sak med Fredrik eftersom vi haft det bra mycket bättre än mina andra förhållanden..



Men jag älskar verkligen dina kommentarer! De ger mig verkligen hopp! Och hela din utstrålning och lycka ger mig hopp! Det är ganska otroligt att man kan känna sånt genom en dator! :D



Du är en vacker människa! INSIDA OCH UTSIDA!! kom ihåg det!! <3

2008-11-07 @ 23:09:09
URL: http://alldirtysecrets.blogg.se/
Postat av: Maria

btw, hoppas din migrän blir bättre!! Inte alls roligt med sån satans huvudvärk!! :S

2008-11-07 @ 23:14:20
URL: http://alldirtysecrets.blogg.se/
Postat av: Towa

ååå... ja.. jag vet att jag måste träna buääähhh

2008-11-08 @ 00:26:58
URL: http://www.towalindberg.se
Postat av: MALIN

idag tänker inte jag gå utanför dörren :) allt bra med dig emma ??? kramis

2008-11-10 @ 13:04:04
URL: http://maliinnilssons.blogg.se/

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0