boattrip.



nu innan läggdags ska jag se på gamla godingen "boattrip".
det kommer inte va första gången jag skrattar mig igenom den.
jag hade LÄTT velat åka på gaykryssning. bögar är roliga och härliga att umgås med!

städningen är typ klar. dammsugnig och moppning imorgon bitti. ville inte börja
dammsuga här vid 23 ikväll. då hade grannen över mig blivit galen ...
råkade skära ett ordentligt jack i min nagel innan när jag raka benen i duschen ...
fråga mig inte hur jag lyckades men jag slant och rakhyveln fastnade i nageln och jag drog innan jag hann tänka...  det enda som kan beskriva känslan är: AAAJ! min nagel började blöda, mitt i... förb...!!!!

näepp, nu ska jag se klart filmen och sen krypa ner i sängen & få åtminstone nåra timmar sömn.
jag svarar på era kommentarer imorrn. ni är bäst! :*

Kommentarer
Postat av: Maria

Mmm eller hur? ;) Han såg ut som en riktig tönt hahah ;)

2008-11-16 @ 13:21:36
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/
Postat av: sussie

åh förlåt gumms, i know you read it tooo! jag läser ju din med! hoppas allt är bra med dig :)

2008-11-16 @ 13:56:35
URL: http://pompido.blogg.se/
Postat av: Jennie

Inte sett den tror jag :P

2008-11-16 @ 14:31:09
URL: http://unreal.blogg.se/

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0