bust a move.

hej! allt bra?
ja, som faaan.

jag låg i sängen 5 minuter inatt. sen började malin snarka som ett jävla as, så jag försökte ha högre på radion... låg & lyssnade på P3. gick ju åt helvete för hon snarkade så högt så jag fick lägga mig i soffan istället. samma jävla sak som förra gången hon var här... haha. men no harm. soffan är nästan skönare än sängen så jag klagar inte ... bara på att malin är högljudd =P



all alkohol är inne i kylskåpet & ska bli kall, och malin sitter & spelar bust-a-move & jag chillar bara ^^, vi ska snart ta på oss & dra till macken som öppnar idag. innan har det ju inte ens funnits något ställe man kan köpa mjölk på här i bruzaholm. fatta att jag bor i en bonnahåla. men nu öppnar dom macken igen idag så vi ska dit & "kolla läääget" :)

sen ikväll ska vi ut på statsholletet. bättre än ingenting.. ska bli jävligt kul att komma ut & skaka rumpan! :D
nu ska jag sätta på mig fejset. ha en mysig lördag!

Kommentarer

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0