dagens

dagens vill ha: lussebullar, pepparkakor och julmust ^^
dagens klädsel: brunga leggings, en stor varm & go stickad tröja. benvärmare.
dagens smink: inget..
dagens frisyr: plattat och snelugg.
dagens låt: sonic syndicate såklart <3
dagens planer: in till stan, sola, handla och umgås lite med christine.
dagens saknad: mamma, maria...
dagens dummaste: busstiderna och att min buss kommer komma försent när jag ska in till stan pga all snö :/
dagens sjuka: jag och daniel :P
dagens drog: sonic syndicates musik.
dagens roligaste: snö ..
dagens favorit: det är en hemlis.
dagens köp: nothing yet. men snart.
dagens godis: inget godis än..
dagens humör: jodå det duger.
dagens ord: gäsp.

Kommentarer

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0