en bra morgon!



jag är glad. jag är glad. jag är glad. jag är jätteglad.


jag har fått sova mer än 3 timmar! vilken lycka. hahahaha.
jag vet, jag är fan inte frisk. men ja, jag har tagit min jävla sömn för givet.
att äntligen få sova under en natt var otroligt skönt. ha.

men nu är jag fruktansvärt trött dock. skulle kunna sova betydligt mer!
 men bussen till stan går om 3 timmar. ska möta sara vid 1.
sen blir det julklappar som måste inhandlas, ska pierca mig, och vi ska göra massa annat skoj.
så det blir nog inte många uppdateringar under helgen, tyvärr.
imorgon är det julskyltning och vi ska nog in då också. ska julpyssla & baka pepparkakor.

färgade håret igår. är svarthårig nu. mörkbrun står det på paketet... hm. kanske inte svartsvart..
ljus-svart? finns det? tss. well, jag är snygg som faen iallafall.

nu ska jag ut med hundarna & störa grannarna lite med min dammsugare.
ha en toppenhelg och en mysig första advent kära läsare!


baby, life was good to be, but you just made it better! ♥




Kommentarer
Postat av: Maria

Ljussvart blir väl grå? Hehe

2008-11-28 @ 11:23:41
Postat av: Rebecka

Tack det samma du får också ha en trevlig adventshelg och ha det så trevligt med din kompis:) ha det bra kram

2008-11-28 @ 19:00:02
URL: http://saganomrebecka.blogg.se/

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0