FÖRFAN!

fyfan! när jag väl kommer i säng i "normal tid" så kan jag inte sova mer än 4 timmar :S däcka runt 23tiden igår och skulle sova fram till 6 nu på morgonen. ska ju på möte på arbetsförmedlingen vid 9 idag. men icke! vid 3tiden vakna jag upp och kände mig pigg. tänkte att klockan ringer nog snart ... sen så blev jag bara pissed när klockan va 3.34.. jag ba "vafan, komigen. seriöst?!" .. inte så jävla konstigt att mitt dygn blir fuckat! ska försöka lägga mig en stund igen snart .. eller så sitter jag uppe tills bussen går och håller mig vaken hela dan helt enkelt och hoppas jag lyckas bättre med att somna in ikväll och får sova hela natten igenom..

är fruktansvärt öm där min tand suttit innan.
that sucks! ser utanpå kinden t.o.m att jag är svullen. fattar inte riktigt varför dom inte gav mig smärtstillande. dom sa att det kommer göra ont tills dom drar bort hela tanden .. men trodde väl inte att det skulle göra ont. får gå dit och prata med dom idag.

ingen jävel på msn ( eeh duuuh ) och jag är lite grinig känner jag. jag hoppas jag inte får va det hela dan. det räckte med den jobbiga dagen igår :/ i övermorgon kommer iallafall sara och ni kan inte ana hur mycke jag längtar! weeey! min sara! ♥ ska försöka städa idag, tvätta och greja.

svinkallt är det i min lägenhet dessutom :/ fysatan! ja, detta blev bara ett fett stort klagoinlägg. haha ^^


Kommentarer

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0