i will love you, until the end of time.



guud vilken bloggtorka jag har. funderat även på att lägga ner att blogga helt, MEN ni vet ju hur det gått dom andra gångerna jag sagt det. tror dessutom jag hade saknat det, om jag väl slutade med det. well, jaja. det ska ske lite ändring i min blogg iallafall. det lär ni märka med tiden.

det har varit översvämning i mitt badrum idag. så pass mycket att det rann ner till swahn som bor under mig. det är riktigt illa. men fick höra att hyresvärden skiter i det, för det hade tydligen varit översvämning i lägenheten över mig också men han hade inte gjort något åt skadorna, så det är vattenläckor i mitt tak & deras golv :/ bygget på toaletten är så sjukt kasst gjort också så det är skrattretande. så jag, swahn & thina har stått med vatten upp till halva fötterna & torkat upp med handdukar, mopp & fönsterskrapa... lagom skoj. är förbannad. ska ringa honom imorgon och berätta om det som hänt, så får vi se va han säger. ska även dit imorgon och trycka upp mitt bevis om att jag betalat hyran till honom i ansiktet på honom. ska äntligen köpa en skrivare imorgon så jag kan skriva ut själv, istället för att springa till cahns i stan varje gång jag vill skriva ut något. ska bli skönt. om 5 dagar kommer dessutom sara. iih.

ja, i övrigt har helgen varit chill. varit hos christine och spelat lite tvspel & sen har jag bara varit hemma & tagit det lugnt. har blivit rejält förkyld nu och jag mår inte bra öht. dessa sömnsvårigheter går mig på nerverna dessutom .. men däcka, det gjorde jag inatt. så fort jag la huvudet på kudden. skönt.

veckan som kommer blir, som jag nämnt innan, ganska jobbig för mig. på tisdag och onsdag är det ganska jobbiga möten jag ska på. ska även beställa tid hos tandläkaren så min tand blir lagad, och boka tid på ungdomsmottagningen, och även på sjukhuset för sömntabletter. sen blir det mest pluggning som står på schemat, när det gäller körkortet. och prata massa med han, som är så underbar på alla sätt <3 i'm starting to fall really hard for him.

nu ska jag springa över till thina lite snabbt och prata lite skit med henne. sen ska jag se klart på "moulin rouge" som är en av mina favoritfilmer. sen blir det sängen för mig & dregla lite kudde! MYSIGT!

Kommentarer
Postat av: rebecka

Fy fan vilken hyresvärd! Vattenskador är inte alls kul och att stå i vatten till knäna fy fan. Hur är det annars med dig? det var länge sedan jag skrev här nu. NEJ du får inte lägga ner bloggen, då har man juh ingen kul blogg att läsa. Vi får ta och ta våran fika någon dag tycker jag:) hade vatt jätte trevligt att träffa din irl:D ha det bra kramar

2008-11-24 @ 16:32:26
URL: http://saganomrebecka.blogg.se/

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0