lördag.

hey!

hoppas allt är bra med er denna lördag. sara står i duschen & jag ska snart hoppa in jag med, efter henne. fan va kul vi hade igår. länge sen jag skrattade så mycket! sara är skitrolig, och har samma kassa humor som jag.. haha. låg uppe till typ halv 4 inatt & prata massa skit. hyrde film igår och såg på alla 3. skrämde upp varann som fan under "barnhemmet" & skrattade som fan när vi såg "over her dead body" & "i could never be your woman" ..


hittade lite julklappar igår, och det känns skönt. svårast är att köpa till maria, men nu är det gjort och hon får fanimej bli glad :P hör du det, där borta i falkenberg!? ha.
piercade mig igår med. i en källare med massa snyggingar. lagom modig man kände sig. det va inte smärtfritt. jag bröt saras hand typ. sara va lite mer vek, och tog bara hål i öronen ;) haha.
idag ska vi till nässjö. jag ska uppgradera mitt usbmodem, sara, den shoppingtokiga, ska handla ääännu mer. ha. sen när vi kommer hem ska vi ta fram julsaker, baka pepparkakor och kanske dricka lite. härligt härligt!

ha en fin lördag babes! nu ska jag duscha.

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag bli alltid glad, vad du än ger mig gumman=) Vi var på gekås igår.-Brände 2600 spänn (rabatten avdragen ja...) Inte en enda julklapp!

2008-11-29 @ 13:13:31
Postat av: Rebecka

Ni verkar ha haft det jätte mysigt:) är barnhemmet bra? ha en fortsatt trevlig lördag kram!

2008-11-29 @ 14:09:05
URL: http://saganomrebecka.blogg.se/

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0