natti.



har varit en seg dag idag .. inte mycket har det blivit gjort. pluggat lite körkort .. och nu sitter jag uppe & väntar på att bli trött. känns inte som klockan är 5.19 .. för mig känns det ju som dag. tråk. well, ordning får det bli på dygnet sen när skolan börjar. måste ta mig till läkaren och fixa sömntabletter också bara :\

camade med mariagumman innan. saknar henne så mycket. hon fick se lilla mio också. näep, nu ska jag se "lyxfällan" på webbtv. godnatt darlings : *



the only one who turned the back from me, is you.

Kommentarer
Postat av: sussie

ja jag mår prima ballerina, jobbar o jobbar. Jo, jag ska vara hemma i jul, har hyrt bil så ska brumma hem julafton. ska du ut juldagen nåt? åk till vetlanda då o festa :D hur är de med dig?

2008-11-18 @ 20:17:07
URL: http://pompido.blogg.se/

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0