oj. så fel man kan ha.


gokväll på er.

uh, mår pest! 5e dagen idag och jag vill bara gå & döö döö döööö! ska snart ut på en promenad med hundarna. har gjort det varje kväll nu och det får mig att må lite bättre. men pest och pina är det verkligen. vill man va fin får man lida pin. jag tror ni vet va jag babblar om nu .. så dumma är ni väl inte? ha.

jag tror Lonely är en pojke btw :S ha, tänka sig så fel man kan ha. dock bryr jag mig inte. ska fortfarande behålla honom. men jag är fan varken säker på om det är en hane heller .. blir så förvirrad. på shihtzu är det svårt att se har jag hört. men jag får kolla runt på nätet. typiskt mig att alltid tro fel. första gången jag haft en så liten valp själv... så vafan. DET ÄR FÖRVIRRANDE.

imorgon bär det av på möte på komvux vid 14.00. jag måste hitta mina betyg innan dess och har ingen aning om vart dom ligger. jag trodde dom låg på ett ställe, men det gjorde dom inte så nu är jag stressad över att jag kanske inte kommer hitta dom. sugigt JA.

jag och saragumman pratade på msn inatt. hon kommer hit i slutet av november. fatta glad jag blev. och jag längtar massor. vi har pratat på lunar i typ evigheters evigheter. säkert några år innan jag och n blev tillsammans. och NU ska vi äntligen ses "irl" :D ska bli skitkul. hon ska hjälpa mig ta fram alla julsaker, och vi ska baka pepparkakor osv osv. ska bli skitkul. så då är det inte 24 dagar kvar, utan 16. jag drar av några dagar då. får fortsätta i januari sen helt enkelt. nä, nu ska jag dricka upp mitt sista vatten och sen dra med hundarna ut i regnet...



jag längtar till söndag... ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

haha, men emma :) om "grejen" sitter jätte nära rövhålet, typ några mm så är det en tjej. sitter den längre upp på magen, där navelsträngen satt ungefär så är det en pojke :) ta bild så ska jag avgöra ;)

2008-11-11 @ 23:04:27
URL: http://diiphthong.blogg.se/
Postat av: Sara

Ah ska bli så kul gumman! längtar som en tok :)

2008-11-11 @ 23:16:02
URL: http://saaraa.blogg.se/
Postat av: Anonym

åååh va mysigt att baka pepparkakor:) jag ska baka en massa lussebullar i början av december sen så ska jag ge mig på att göra knäck för första gången hehe...ha det bra kram

2008-11-11 @ 23:41:49

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0