sanningens ögonblick.


ah. saknar mina föräldrar! dom åkte vid 22 ikväll .. dom stannade bara 4 timmar :( men vi ses om en månad igen och då ska jag stanna hos dom i 3 veckor. längtar.

nu ska jag se på förra söndagens "sanningens ögonblick". towa va ju med, och jag har följt hennes blogg ett bra tag, så det ska bli kul att se henne grillas i heta stolen. alltid kul och se hur hon pratar osv. sånt tänker man ju inte på när man läser någons blogg. och towa verkar absolut lite speciell :) det enda jag vet, är att hon vann 75 000 och fått massa skit i sin blogg för att hon va med. tur att hon inte bryr sig om kommentarerna och fortsätter som hon alltid gjort.. grym brud!

Kommentarer
Postat av: Madde

Ja han är snäll, försökte övertala honom o sälja den istället eftersom han ska köpa ny men han vill hellre att jag ska ha den. Enligt han så räknas inte min 14 tummare för TV hahaha..



Du ska se det från den ljusa sidan, du hade iaf lägenhet snabbt, o pengar osv. Jag har INGET..jag lever på andra som en parasit :(

2008-11-17 @ 02:01:42
Postat av: Erica

Vilken blogg alltså, den där Towas!

2008-11-17 @ 12:19:54
URL: http://ericajson.blogg.se/
Postat av: Emma

jag gillade inte henne så mycket.. :\

2008-11-17 @ 14:07:36
URL: http://diiphthong.blogg.se/

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0