SKIT SKIT SKIT!

usch jag har knappt fått någon sömn inatt .. varje gång jag bet ihop med käken så vaknade jag, så sammanlagt har jag väl sovit 3 timmar. tandläkaren ringde mig klockan 8 och pratade med mig. jag fick tid idag 14.10. men dom ska bara titta på tanden. dom kan inte göra något åt det idag, vilket är skitjobbigt för mig för jag har svinont och jag kan knappt äta. försöker få i mig en baguette nu men det går åt helvete... jag hoppas jag får komma tillbaka imorgon så dom kan fixa den. jag vill helst inte, men dom måste fixa detta. jag pallar fan inte med smärtan! i'm going nuts!
dessutom ska jag på ett annat fittmöte vid 15 som jag VERKLIGEN mår skit över. men jag MÅSTE. varför ska allt va på samma dag? dessutom är thina asledsen, så jag försöker finnas där för henne så mycke som möjligt. uh :/  trött, hungrig, nervös som ett as och grinig. skitbra kombination, inte sant?

ha en bra dag, kära ni. håll tummarna för mig idag mellan 14.00 - 16.00.



Kommentarer
Postat av: Erica

Vad handlar det där mötet om som är kl 15..?

2008-11-25 @ 12:58:44
URL: http://ericajson.blogg.se/
Postat av: Johanna

Himla fin bild :)

2008-11-26 @ 07:01:32
URL: http://staig.devote.se

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0