snö


ja nu är snön här åter igen. jag undrar om den kommer stanna denna gången... jag hoppas bara på att det inte blir massa blask. det är bara drygt :/
har tagit det lilla lugna idag. legat och pluggat körkort och varit ute på en långpromenad med hundarna. nu vid 17.57 går bussen till stan. ska sola, handla och träffa christine ( tjejen jag jobbade med på hundpensionatet ) .. sen när jag väl kommer hem igen ska jag bara ta det lugnt. se någon film kanske. kan ju inte va borta så många timmar när jag väl är väck, med tanke på att mio behöver kollas ständigt. thina är snäll och kollar han när jag är borta.

har sån förbannad hicka .. blir tokig! har hickat i säkert 10 minuter nu. det börjar göra ont. ska sätta på fejset nu och släppa ut hundarna en gång till innan jag drar till busshållplatsen. ses sen babes!




du ger mig fjärilar i magen :)


Kommentarer
Postat av: rebecka

hihi jag blev så glad imorse när jag titade ut genom fönstret och så att det var SNÖ:D jag hade också hicka häromdagen som inte ville försvinna och som du skriver det gör juh ont efter ett tag:S ha en trevlig helg kram

2008-11-21 @ 19:42:59
URL: http://saganomrebecka.blogg.se/
Postat av: Sara

mys med snö :D vi fick också snö i krhamn idag, jag är så glad :D

2008-11-21 @ 20:25:11
URL: http://saaraa.blogg.se/
Postat av: Malin

haha det märks att du inte kan bloggdesign ;) gulligt Men jag kolumen på sidan :P den är ju kapad nu och går inte hela vägen ner :D

2008-11-21 @ 22:29:09

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0