söndag 16e november.



sooom sagt, idag kom mina kära föräldrar hit. dom har varit hos syrran hela helgen så dom åkte förbi hit på vägen hem. jag lagade mat och var duktig tills dom kom. malin tipsade mig om ett smarrigt recept. och det blev succé! pappa åt upp alltihop. & han sa att det var skitgott. sen vet jag ju inte om han sa det, bara för han är min pappa, men det skiter jag i. jag är full av stolthet, så jag bryr mej inte. mamma är dock lite mer kräsen men hon sa att jag vart duktig.

anledningen till att jag tjatar om det är att jag s u g e r på att laga mat i övrigt. kan inte koka ägg. jag bränner vid ALLT jag har på plattan. jag har aldrig i hela mitt liv gjort stuvade makaroner, och jag har nästan bränt ner 2 kök.. DÄRFÖR är jag glad över att jag faktiskt lyckades med en maträtt när mina föräldrar kom på besök!

jag och mamma var ute med hundarna på en liten promenad, gosade med mio. fikade med glass och bullar, och massa tända ljus. sen hade klockan hunnit bli halv 10 och det tar ungefär 1 ½ timma hem för dom att köra. fick en micro i tidig julklapp också. och min nya dator! :) skitsnygg är den. och superbra!

dom kommer åter igen den 13e december. och då ligger dom över här en natt, och sen åker jag med dom hem & stannar tills nästa år. sen ska man hem igen, och börja skolan, yep.
blablabla. nu ska jag hoppa i bingen iallafall. det är ju faktiskt en ny dag imorgon .. eh, idag. och ny vecka :\ bläeh!

Kommentarer

Din stund i rampljuset

- Kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära & kära raderas direkt.
- Jag vill fan inte ha reklam och sånt skit! min blogg är ingen anslagstavla.
- Allas IP-adresser kollas upp så tro inte att du kommer undan.

Har du ett namn är det bra.
Jag vill kommas ihåg.

Har du e-mail?

Har du själv en blogg, skriv gärna in din adress här.

Din åsikt

Trackback
RSS 2.0